1) kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz przepisami wykonawczymi;
2) wybór odpowiedniego trybu postępowania zgodnie z wartością i przedmiotem zamówienia;
3) sporządzanie Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i dokumentacji postępowania, w tym: opisu przedmiotu zamówienia, kryteriów oceny ofert oraz warunków udziału;
4) prowadzenie korespondencji z wykonawcami – w tym udzielanie odpowiedzi na pytania, sporządzanie wyjaśnień
i ewentualnych modyfikacji treści SWZ;
5) sporządzanie ogłoszeń o zamówieniu i wynikach postępowania oraz ich publikacja w BZP, TED i Biuletynie Informacji Publicznej;
6) udział w pracach komisji przetargowych, w tym sporządzanie protokołów z postępowań;
7) inne
StPr/25/0815
data rozpoczęcia pracy od 03.11.2025
wynagrodzenie od od 6 500 PLN