Zamknij
prowadzenie zajęć z języka angielskiego w przedszkolu, wymiar czasu pracy : 4 godziny tygodniowo
StPr/25/0827
data rozpoczęcia pracy od 03.11.2025
wynagrodzenie od od 810,13 PLN

• wykonywanie prac naprawczo-konserwacyjnych wybranych wyrobów medycznych, sprzętu RTV, sprzętu i urządzeń technicznych; • przeglądy i kalibracje wybranych urządzeń z wyrobów medycznych; • diagnozowanie awarii i podejmowanie decyzji możliwości napraw; • aktualizacje oprogramowania, wykonywanie testów bezpieczeństwa elektrycznego; • serwis instalacji elektrycznych: UPS-y, zasilania awaryjne; • naprawa drobnych usterek technicznych, dbanie o ergonomię i bezpieczeństwo użytkowania sprzętu; • nadzór nad jakością prac firm zewnętrznych na terenie Szpitala, kontrola zgodności prac serwisowych z umowami; • przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia; • udział w przygotowaniu specyfikacji wymagań technicznych na zakup wybranych towarów i usług; • egzekwowanie usuwania usterek w ramach
StPr/25/0830
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 5 196 PLN

Zakres obowiązków, wymagane dokumenty oraz niezbędne i dodatkowe wymagania wobec kandydata dostępne są na stronie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku oraz w Biuletynie Informacji Publicznej PCPR Lębork.
StPr/25/0826
data rozpoczęcia pracy od 28.10.2025
wynagrodzenie od od 6 020 PLN

- prowadzenie zajęć z języka angielskiego w przedszkolu - praca w godzinach porannych - praca : 3 godziny tygodniowo
StPr/25/0820
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 810,13 PLN

Wymagane dokumenty, zakres obowiązków oraz niezbędne i dodatkowe wymagania wobec kandydata dostępne są na stronie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku oraz w Biuletynie Informacji Publicznej PCPR Lębork.
StPr/25/0817
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 5 650 PLN

zgodnie z ogłoszeniem o naborze pod adresem: https://bip.um.lebork.pl/artykul/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-glowny-specjalista-ds-ochrony-zdrowia-w-ref
StPr/25/0814
data rozpoczęcia pracy od 10.11.2025
wynagrodzenie od od 6 750 PLN

1) kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz przepisami wykonawczymi; 2) wybór odpowiedniego trybu postępowania zgodnie z wartością i przedmiotem zamówienia; 3) sporządzanie Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i dokumentacji postępowania, w tym: opisu przedmiotu zamówienia, kryteriów oceny ofert oraz warunków udziału; 4) prowadzenie korespondencji z wykonawcami – w tym udzielanie odpowiedzi na pytania, sporządzanie wyjaśnień i ewentualnych modyfikacji treści SWZ; 5) sporządzanie ogłoszeń o zamówieniu i wynikach postępowania oraz ich publikacja w BZP, TED i Biuletynie Informacji Publicznej; 6) udział w pracach komisji przetargowych, w tym sporządzanie protokołów z postępowań; 7) inne
StPr/25/0815
data rozpoczęcia pracy od 03.11.2025
wynagrodzenie od od 6 500 PLN

pracownik gospodarczy
StPr/25/0813
data rozpoczęcia pracy od 16.10.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 5 384 PLN

w/g programu stażu bezrobotnego
StPr/25/0808
data rozpoczęcia pracy od 15.10.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

-diagnozowanie usterek, -wykonywanie napraw mechanicznych, -wymiana zużytych części i płynów eksploatacyjnych
StPr/25/0800
data rozpoczęcia pracy od 03.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN