Zamknij
REKLAMA

Orły Stolarstwa - reklama gwoździem do sukcesu

10:50, 11.05.2020 | materiały partnera

Internet traktujemy często jako miejsce, w którym nastolatkowie mogą bawić się do woli. Głupkowate gry on-line, nieśmieszne pytania na grupach czy forach oraz zatrzęsienie filmików, które obrazują skoki do basenu wypełnionego kisielem. Ta część komputerowej sieci nie przedstawia się  najlepiej, ale są też takie elementy cyber-świata, które ludzie traktują poważnie, a zamieszczane w nich treści charakteryzują się profesjonalizmem.

Sfera blogów

W dzisiejszych czasach, bloga za darmo może założyć każdy. To wiąże się z tym, iż prezentowane tam treści mają bardzo różny poziom i charakter. Znajdziemy tam więc osoby, które piszą co dzisiaj robiły w ciągu dnia, wygłaszające swoje poglądy na temat tego czy lepiej najpierw posmarować chleb nutellą czy jednak masłem.  Jednocześnie, coraz więcej firm decyduje się by prowadzić swoje blogi branżowe. Fotograf z Zabrza,  a może cukiernik z Poznania? Prezentują oni swoje prace lub produkty szerokiemu gronu odbiorców, w ten sposób zmniejszając dystans przedsiębiorca – konsument.

Internetowe rankingi

Ludzie bardzo chętnie korzystają z porównywarek czy rankingów. Mogą w ten sposób znaleźć najtańszy produkt, dostępny w sklepach internetowych lub znaleźć najlepiej oceniane przedsiębiorstwo. Nie każdego stać od razu na założenie profesjonalnej strony www, by uruchomić możliwość e-sprzedaży. Zajmijmy się więc, tym co jest darmowe – oceny naszego zakładu stolarskiego w Internecie.

Internauci chętnie udzielają się w komentarzach i na forach internetowych, by wyrazić swoją opinię o usługach w danej branży. Z tej powszechnie wykonywanej czynności korzysta algorytm, opracowany przez firmę Beautiful Company. Śledzi on ruch na tysiącach stron www, by wyłapać oceny przedsiębiorstwa w danej branży. By bezpłatnie skorzystać ze skanowania wystarczy zajrzeć na orlystolarstwa.pl i kliknąć Zgłoś się. Ta forma reklamy bazuje na umieszczeniu zakładu stolarskiego na stronie plebiscytu ORŁY Stolarstwa, jeśli od swoich klientów uzyskał w Internecie wysoką ocenę w porównaniu z innymi lokalnymi stolarniami. Każdy, kto w ten sposób znajdzie daną firmę będzie wiedział, iż cieszy się wysokim poważaniem.

Ludzka ciekawość

Wiele osób interesuje jak powstają niektóre przedmioty lub w jaki sposób wykonać ich elementy. To właśnie dlatego powstaje tak wiele internetowych filmów (tzw. tutoriali), które opisują proces gotowania spaghetti carbonara czy też techniki wykonania róży na obrusie. Odrobina przebojowości oraz kamera sprawiają, że bardzo szybko można podzielić się swoją fachową wiedzą odnośnie technik malowania mebli czy wykonywania ozdobnych ornamentów z drewna. Na końcu każdego z filmów zawsze możesz powiedzieć, że polecasz swój zakład stolarski w Radomiu.  Ta reklama robi się praktycznie sama!

Podsumowanie

Form reklamy w Internecie jest bardzo wiele. Przedstawienie swoich produktów lub usług często jest dobrym krokiem, by dotrzeć do większej grupy potencjalnych klientów. Biorąc pod uwagę, iż większości swoich działań marketingowych można dokonać bezpłatnie, jest to kusząca perspektywa.

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop